Saturday, September 24, 2016

Gratis Geld Finansies

07 Mei 2009 Wat is Forex beleggings? Byna enige finansiële webwerf deesdae (hierdie een ingesluit - deur die Google-advertensies op die webwerf) het advertensies vir Forex belê / handel. Ek het hulle al oor te sien. Daarbenewens Ek veg hulle dikwels as wat dit lyk webwerwe wat in Forex belê soos om spam op ander webwerwe verlaat om hul soektog ranglys te verhoog. Maar in al hierdie dinge sigbaarheid vir Forex belê, ek het net een probleem: Ek don39; t weet wat dit is. So het ek na Google en het 'n paar plekke wat my opgevoed. Here39; s die eerste stuk wat ek gehardloop in - van Yahoo - en hul opsomming van Forex: Die Forex mark is 'n non-stop kontant mark waar geldeenhede van lande verhandel word, tipies deur makelaars. Buitelandse valuta is voortdurend en gelyktydig gekoop en verkoop oor plaaslike en internasionale markte en traders39; beleggings styg of daal in waarde wat gebaseer is op valutabewegings. voorwaardes valutamark kan te eniger tyd verander in reaksie op real-time gebeure. Die buitelandse valuta mark (geldeenheid, forex, of FX) is waar die valuta handel plaasvind. Dit is waar banke en ander amptelike instansies die koop en verkoop van buitelandse valuta te fasiliteer. FX transaksies tipies behels een party aankoop van 'n hoeveelheid van 'n geldeenheid in ruil vir die betaling van 'n hoeveelheid van 'n ander. Die doel van FX mark is om handel en belegging te fasiliteer. Die behoefte aan 'n buitelandse valuta mark ontstaan ​​as gevolg van die teenwoordigheid van veelvuldige internasionale geldeenhede soos die VSA dollar, pond Sterling, ens en die behoefte aan handel in sulke geldeenhede. Hierdie stuk, in die besonder, gaan dan na detail oor hoe banke, verskansingsfondse, en ander / handel in die Forex mark kan belê. My baie beperkte layman39; s oogpunt is dat Forex eenvoudig is die handel in geldeenhede. Soos met ander beleggings, Ek neem aan dat die doel is om handel te dryf as jy verwag dat jou geldeenheid te verhoog in waarde met betrekking tot geldeenhede wat jy verkoop (terwyl ander koop wat you39;. Re verkoop is weddenskappe andersom) Dit gesê, hoe 'n individu te belê in die Forex mark? En, hoe groter vraag, hoekom sou iemand wil? Dit lyk asof it39; s baie spekulatiewe en verwant is aan kommoditeite - jy kan 'n ton real vinnig as jy don39 verloor; t weet wat you39; re doen. I0160; weddenskap daar is 'n paar van julle daar buite wat ten minste die basiese beginsels van die Forex belê weet. Indien wel, deel jou gedagtes met die res van ons - I39 d graag jou insigte hoor.


No comments:

Post a Comment