Friday, September 23, 2016

Notas Vir 'N Beginner Handelaar

Notas vir 'n beginner handelaar instrukteur Voordat ek begin skryf van hierdie artikel vandag, het ek besluit om my motorfiets uithaal om Starbucks vir 'n koppie koffie, dan 'n kort rit na die berge. Terwyl die ry en geniet die pragtige natuurskoon, het ek opgelet drie ander motorfietse kom agter my op 'n redelik vinnige clip. Sedert ek in geen haas, ek hy het dit op my verby te laat om te ry as hulle wou. Die pad was ek op 'n tipiese bergpad met baie skerp draaie. Aangesien hierdie bikes het by my verby, het ek hulle kyk as hulle na die eerste draai het. Ek kon dadelik wat die beginner ruiters was en die een wat 'n paar ervaring ry moes vertel. Die ervare ruiter leun sy fiets met 'n goeie liggaamshouding en versnelling deur die beurt. Dit is afkomstig van die werklike pad ervaring en nie uit 'n boek lees. Die ander twee jaers was nie so vloeistof en ek kyk na hulle as beide teen 'n baie vinnige spoed hardloop met baie min beheer oor hul motorfietse gaan in die kurwe. Vir die grootste deel van my ritte, wil hê dat die laaste keer wat ek sou sien van hulle, maar nie vandag gewees het. Net soos in die handel, daar is baie min betrokke by om 'n motorfiets en dan ry dit op die paaie. Sonder enige verpligte opleiding, kan jy 'n fiets met min geld af te koop, kan jy jou lisensie en koop n helm. Vir 'n handelaar om te begin, wat hy nodig het om net 'n handel rekening oop te maak vir so min as $ 5000 (beherende so veel as $ 100K met hefboom) en het 'n internet-verbinding en hy kan begin handel dryf. Beide van hierdie gebeure ontbreek sleutelelemente - opleiding en ondervinding. Soos ek verder gery het, het ek rondom 'n taamlik skerp draai en ek het 'n motorfiets wat in my baan op sy kant. Oorkant die straat was 'n ander motorfiets onderstebo. Beide jaers gegooi uit hul fietse en het 'n paar ernstige beserings. Ek het opgehou om hulp aan te bied en gehelp het om die bikes uit die pad. Blyk die twee wat neergestort het die beginners en die ervare ruiter het dit deur dieselfde kurwe. Blykbaar, hierdie ouens het in die kurwe met te veel spoed en paniekbevange, veroorsaak dat hulle beheer en ongeluk verloor. Ek is nie verskuiwing iemand vir die ongeluk, omdat ons almal aanvaar dat risiko wanneer ons ry. Maar as ek by die huis vandag gery het, kon ek nie help om te dink hoeveel 'n beginner handelaar en 'n nuwe motorfiets ruiter in gemeen het wanneer dit kom by 'n gebrek aan behoorlike opleiding en ondervinding. Trading Futures kan baie winsgewende en lonend wees vir diegene wat hul tyd in beslag neem om te leer hoe om handel te dryf en dan oefen geduld en dissipline, terwyl hulle die skerm tyd (ervaring) te kry. Onrealistiese verwagtinge is 'n ander gebied wat veroorsaak dat baie 'n nuwe handelaar om te misluk. Te veel keer, beginner handelaars kom in die Futures arena dink hulle gaan 'n lewende met hul $ 5000 handel rekening te maak, sonder enige ander bron van inkomste. Daar is net geen manier waarop jy kan betaal jou lewenskoste en voorsiening te maak vir die normale trekking downs in die handel met hierdie klein rekeninge. Jy kan jou handel te begin met hierdie bedrag geld, maar jy moet 'n ander inkomste te help ondersteun jou as jy leer hoe om handel te dryf en jou rekening te bou tot 'n meer aansienlike grootte het. Dink jy 'n boek te lees om te leer hoe om handel te dryf, is nog 'n fout. Jy kan net nie die gevoel vir handel te kry deur net te lees. Daar is te veel emosionele toestande wat ons te doen het met in die handel wat jy kan net ervaring van hands-on handel. Kom ons hersien 'n paar areas wat handelaars beginners moet bewus wees van in die handel: Spanning oor Trading geen Mentor Hefboom onvoorspelbare uitkomste Markte het gewoonlik baie onvoorspelbaar uitkomste. Kombineer dit met jou aanvanklike begin tot koste, en jy kan moontlik 'n negatiewe impak op jou gesondheid. Sedert handel nie elke week waarborg 'n salaris, moet jy ook aanvaar dat daar geen betaal voordele en versekering. Die stres van net sulke situasies kan maklik lei tot mediese toestande soos hoë bloeddruk of 'n ander verwante siekte. Sedert handel kan isoleer om alleen die hele dag, sal jy het om aan te pas by hierdie eensaamheid. Soms eensaamheid kan lei tot 'n paar vorme van psigiatriese toestande wat nodig mag aangespreek moet word. oor Trading Met elektroniese handel, is ons blootgestel aan 'n platform met helder ligte flikker en soms klink afgaan. Dit is al wat oor ons sensoriese stelsel om ons gedagtes te stimuleer in die neem van aksie, gewoonlik maak wat jy wil om te kliek met jou muis knoppies. Wanneer ons sit in ons huis kantore alleen, dit is heeltemal te maklik om net deur te druk op hierdie platform omdat ons nie iemand om te antwoord op totdat ons PL verklaring kom in die volgende dag het. Ek plaas altyd my handel matriks op 'n monitor af aan die kant sodat ek nie kry wat vasgevang is in die vinnig bewegende getalle wat kon laat my emosies kruip in my handel. Vandag is ons kommissies is baie goedkoop in vergelyking met 'n paar jaar gelede. Soms het mense regverdig om ekstra ambagte omdat kommissies is so laag is. Hulle dink net van hierdie bedryf of 'n ander, maar moenie annualize koste van kommissies. Net soos enige ander suksesvolle maatskappy, moet ons ons uitgawes te monitor en kommissies is een van daardie uitgawes. Sommige meer handel is die gevolg van handelaars probeer om terug te kry, selfs, of maak vir 'n verlore dag. Maak seker dat jou handel plan uitspel hoeveel jy kan verloor per dag voor jy ophou handel vir die dag. Dit sal jou beskerm teen wraak handel en die bestuur van jou rekening in die grond op enige gegewe dag. Soos ek in 'n vorige paragraaf geskryf, elektroniese handel is 'n baie geïsoleerde strewe. Ten minste wanneer ons gebruik om ons bestellings skakel na die makelaar, of die kuipe ons het 'n paar menslike interaksie. Wanneer ons begin handel, vind van 'n handelsvennoot of mentor kan ons help. Met 'n ander persoon om jou gevoelens, aksies, reaksies op gebeure en strategieë te bespreek sal 'n ondersteuningspan te skep. Ons is nie op soek na iemand om ons te vertel waar om te koop of te verkoop of hoe om ons ambagte te bestuur. Dit is nie die handel vir jouself en het geen voordeel vir jou glad nie. Dit ander persoon is iemand wat sal weet hoe jy handel en verstaan ​​jou sterk - en swakpunte. Deur 'n ander persoon wat ons redes was om dit te doen wat ons gedoen het of beplan om te doen te vertel, is ons hou onsself verantwoordelik vir ons eie aksies. Die meeste van ons het waarskynlik op ambagte voor en baie vinnig dat dit net 'n emosionele handel en nie deel van ons plan gerealiseer. Ons dink aan onsself dat ons is bly niemand sien dat fout, maar as ons ons optrede na 'n ander persoon te verduidelik, kan jy wed ons sal ons plan meer ernstig volg. Dit is net die menslike natuur wat ons nie wil hê om onsself in die verleentheid in die voorkant van vriende. Ek onthou 'n voorval in my vroeë jare van die saak waar ek kon die handel die 30 Year Treasury Bonds en die oggend het glad nie goed vir my. Laat my toe om herformuleer dat iets afleidende my of my strategie was nie bevorderlik is vir die markte dié dag, maar ek het daarop aangedring op die handel deur middel van hierdie denke kon ek die probleem op te los. Dit gebeur met 'n swakheid meeste mense ly aan, maar sal ons in 'n toekomstige artikel bespreek dit. Dit was 'n tipiese beginner fout wat ek gemaak het. My plan is gegooi by die venster uit en ek was net handel oor suiwer emosie, want ek verloor. Gelukkig het ek 'n makelaar wat ek moes elke keer as ek wou 'n ambag te plaas bel. Nog 'n rooi vlag waarskuwing moes gewees het wat vandag dit was. Hierdie gebeurtenis het plaasgevind op die Vrydag van 'n 4 Julie vakansie, 'n drie-dag naweek. Na die handel so sleg in die oggend, het ek besluit ek wil terug na middagete kom haal my geld terug. Hoeveel van julle het hierdie probeer? As ek kyk na die Bonds handel, Ek voel weer (nog 'n emosionele handel) soos ek sien 'n handelsmerk opstel. Ek bel my makelaar en sê: 8.220; George, verkoop my 3 Labor Day (September) Effekte op die market.8221; Gewoonlik, George was onmiddellik te vul my bestelling. Hierdie keer was daar 'n kortstondige stilte en George sê, 8220, Don, jy het nie die beste dag handel dusver het en daar is slegs 'n uur verlaat in die dag handel vir Bonds en die kuipe is leeg. Hoekom hoef jy die middag af te neem en terug te kom Dinsdag na ontspannende oor die naweek 8221?; Aanvanklik was ek baie ontsteld dat iemand probeer my manier om my geld terug te staan, en dan het ek besef iets. Hier is 'n man wat deur die frekwensie van die saak Ek het aanbeveel dat ek ophou handel betaal. Ek stem saam met George en bedank hom met ware opregtheid vir die aanbied van my raad. Ek vind dit heeltemal ongelooflik hoe out-of-beheer wat ons kan kry wanneer ons begin handel emosioneel. As ek elektronies kon die handel in dié tyd, ek sou waarskynlik uitgewis my rekening op daardie dag, want ek het nie die gesonde verstand te handel stop nadat ek 'n sekere bedrag geld verloor het nie. Die gebruik van hefboom behels die gebruik van geleende geld (rentevry in die markte Futures) om 'n posisie in die mark te finansier. Wanneer jy 'n handelsmerk te plaas, sal jou makelaar wat jy nodig het om 'n aanvanklike marge wat gewoonlik ongeveer 8-10% van die kontrakwaarde plaas. Die verskil tussen die bedrag wat jy sit as marge en die kontrak waarde staan ​​bekend as hefboom. Afhangende van die mark wat jy handel dryf, kan daar hefboom oral uit 10: 1, al die pad tot 20: 1 en verder. Dit beteken basies dat vir elke dollar wat jy belê, is jy in wese beheer 10 dollars of meer. Dit hefboom kan optree as 'n tweesnydende swaard wat selfs professionele handelaars sal kry in die moeilikheid. Met hierdie soort van hefboom, kan selfs die kleinste prys beweging maai sommige mooi winste, terwyl op dieselfde tyd, dieselfde skuif teen jou kan ernstige verliese veroorsaak indien dit nie op vinnig opgetree. Die meeste mense hoef nie moeite met hefboom wanneer die mark beweeg in hul rigting, maar wanneer die mark 'n negatiewe beweging teen 'n handelaar wat sukkel om verliese maak, hierdie hefboom raak 'n ernstige probleem, baie soos die beginner motorfiets ruiter wat gaan in die beurt te vinnig en vries, want hy het nie geweet wat om te doen wanneer die tyd gekom het om te reageer op 'n situasie. Ek het onlangs 'n e-pos van 'n student wat 'n massa e-pos uitgestuur het om 'n paar mede-handel vriende oor wat hom laat uiteindelik begin handel meer kontrakte. Gelukkig is dit handelaar het ondervinding in die markte en is deeglik bewus van die gevolge hy die gesig kan staar as hy begin handel te veel kontrakte te gou. In sy e-pos, al wat ek gelees het hoe hy kwaad vir homself omdat 'n ander handelaar meer geld gemaak het as hy van 'n bedryf, omdat hulle meer grootte is die handel. Hy noem in sy e-pos wat hy beplan om sy kontrak grootte vroeër te verhoog, maar versuim het om dit te doen, en hierdie insident aan die brand gesteek 'n vuur onder hom om dit nou te doen. Ek het geantwoord hom en gevra of die toename in die handel grootte in sy verhandeling van plan om die verandering te regverdig geskryf. Sy antwoord was ja en ek wil niks anders as hom verwag het, want ek weet hy is 'n goeie handelaar. Die probleem wat ek het met die e-pos aan sy handel vriende was dat hy nie uitspel hoekom hy sy handel grootte anders as die woede dat 'n ander handelaar meer geld gemaak het as hy verhoog. Ek versoek hom uit te stuur 'n ander e-pos te beskryf hoe sy verhandeling van plan hom vertel wanneer om kontrak te vergroot en dat dit nie net 'n emosionele besluit. Ongelukkig, in die handel en motorfiets ry, die vaardigheidsvlakke wissel van pre-beginner om die baie ervare. Wanneer jy stuur uit 'n lys op daardie baie handelaars, is jy die aanspreek van hierdie dieselfde spektrum. Jy kan moontlik skade deur vooraanstaande ander handelaar laat dink dat 'n besluit om die kontrak te vergroot alleen emosie is veilig om te doen. Beginner handelaars is geneig om te neem wat hulle lees en hoor op sigwaarde. onvoorspelbare uitkomste Een van die kunsaas te Futures Trading is die vermoë om vinnig geld te maak deur die gebruik van die bogenoemde hefboom. Ongeag van wat het jou aandag aan handel Futures begin, of dit 'n vriend gesê hoe maklik dit is, of 'n maatskappy belowende jy opbrengste gewaarborg, terwyl die gebruik van hul handel stelsel of advies, daar is geen Heilige Grails of waarborg dat jy geld maak. Eintlik is 'n paar goeie raad is as iemand maak jy hierdie belaglike belofte weghardloop vinnig. Handelaars moet doelgerig struktuur toe te voeg tot 'n andersins ongestruktureerde veld deur die skep van 'n verhandeling van plan. Andersins, daar is geen riglyne om jou rigting te gee. Voordat jy handel begin hoor oor politieke, ekonomiese of ander mark beweeg nuusgebeure waarskynlik bedoel bietjie na jou toe. Sodra jy begin handel dryf, sal jy gou besef dat selfs die kleinste gebeurtenis groot impak op die markte wat jy handel kan hê. Hierdie gebeure kan 'n groot finansiële verliese veroorsaak in 'n kwessie van sekondes as jy nie vir hulle bereid is om deur jou beskermende stop in die mark, terwyl jy handel dryf. Ek is gewoonlik 'n glas half-vol tipe persoon, maar wanneer dit kom by handel, Ek verkies om die risiko eerste te bestuur en te fokus op die winste later. Die aard van die markte is die meeste mense verkeerd so gou as wat dit kan bewys. Leer om risiko te bestuur en jy sal 'n baie beter kans om te oorleef in die handel het. Futures Trading sal daag jou uit soos geen ander poging. Uitgedaag is iets wat gebruik kan word aangegryp deur baie. Ongelukkig kan dit ook vir ons laat ons selfbeheersing verloor soms en maak 'n paar groot foute. Ek glo dat ons met die behoorlike handel onderwys en tydstoedeling om ondervinding op te doen, kan jy die handel meer as 'n stokperdjie. Moenie hierdie proses van innerlike groei wat kom van tyd nie haastig. 8220, Die lewe is soos 'n fiets ry. Dit is onmoontlik om jou balans te handhaaf terwyl jy still.8221; Linda Brakeall Hou op om hulle wenners,


No comments:

Post a Comment