Sunday, September 25, 2016

Item Kwaliteit Aanwyser Hack !

1123123 Nuwe lid Boodskappe: 23 Hou ontvang: 0 trofee Punte: 0 Volg net hierdie drie maklike stappe en jy kan sien as 'n item is óf normale, verfynde, unieke, elite, super, of selfs vaste wanneer sy steeds op die vloer! As dit jou help om te onthou, dit neem net 'n paar sekondes om te klik dankie. So op die knoppie aan die onderkant van my boodskap wat sê dankie of ek sal ophou om hacks vir julle. huil: Goed eerste stap wat jy dalk al weet, Laai die attatched DAT lêer en maak dit, red die dat lêer by jou lessenaar of 'n gids. Tweede stap is ook maklik. Gaan na my rekenaar eerste, dan gaan jy na Plaaslik station C: Gaan dan na lêers program gaan dan jou gids verower 2.0. In die gids jy sal 'n ander gids met die naam ini vind, maak die gids. Of is dit net gaan hier C: \ Program Files \ Conquer 2.0 \ ini Nou wanneer jy in die ini gids, verwyder die lêer genaamd itemtype. T hen neem die nuwe lêer wat jy net afgelaai word vanaf my, en sit dit waar die ou itemtype lêer gebruik te word. Ten slotte, weer begin verower, moet jy in staat wees om die gehalte van 'n item te sien terwyl sy op die vloer. As dit nie die geval werk, sit jou ou itemtype lêer terug. Werk vir my al. Moenie vergeet om vir my dankie sê. Wavey: Gedeeltelike krediete gaan na my nuwe vriend wat anoniem wil bly. Ek is lief vir jou ouens hou speel verower aanlyn 2.0 ouens. Kom ons almal hou kom met hierdie hacks. Ook, as jy dit nie verstaan ​​nie my Siek verduidelik dit weer. Post enige probleme op hierdie draad en ek sal dit onmiddellik aan te spreek.


No comments:

Post a Comment