Sunday, September 25, 2016

Sleep 101

klas inligting Dit is 'n leerplan vir 'n klas wat deur EVE Universiteit. Hierdie afdeling bevat inligting oor hierdie klas en die inhoud daarvan. Algemene inligting sluit materiaal om 'n behoorlike klas notering op die vooraand Universiteit forum te skep. Bykomende hulpbronne en onderrig wenke gelys onder Notes vir die onderwyser. Algemene inligting Die vooraand ekonomie is dinamiese en grootliks speler lopies. As gevolg hiervan, pryse vir goedere wissel aansienlik in verskillende dele van New Eden, die verskaffing van die ondernemende capsuleer met die geleentheid om geld te maak deur die koop van 'n lae in een plek, die vervoer van die goedere na 'n ander plek met 'n hoër prys, en verkoop hulle daar. Maar sleep goedere rond is belaai met gevare - van gankers, Pirates, mededingers en scammers, en van die mees vreesaanjaende bedreiging van alles: die belasting man. In hierdie klas, sal jy leer hoe om goedere te sleep in Eva, veilig en winsgewend. Duur: 01:00 [- 01:30, afhangende van of jy deelneem aan die opsionele praktiese oefening] Ligging: Aangemeerd up veilig in 'n stasie [in Aldrat] Klas inhoud: Wat is sleep? Stigting van 'n hauler karakter of alt Noodsaaklik sleep vaardighede en toerusting Capital vereistes vir sleep Hoe om winsgewend te sleep Hoe om veilig te sleep Inleiding tot gevorderde sleep QA [* Praktiese oefening] Student vereistes: Mumble registrasie en toegang - maak seker jy het Mumble uitgesorteer en operasionele lank voor die klas begin. Gebruik hierdie gids vir set-up: wiki. eveuniversity / Mumble Toegang tot die Class. E-UNI in-game chat kanaal [* N skip met 'n vrag baai van ten minste 200 m 3. vir die opsionele praktiese oefening] Bykomende inligting: Hierdie klas is hoofsaaklik lesings, gevolg deur QA. [ 'N opsionele praktiese oefening volg.] Notas vir die onderwyser Vereiste materiaal: Class. E-UNI chat kanaal, om vrae te ontvang en plaas relevante skakels Opsioneel: 'n industriële skip, om die praktiese oefening lei as jy een het Nuttige skakels om oop tydens hierdie klas: Hoe om 'n alt hauler karakter: Die skep van 'n Alt hauler Hoe om winsgewend te sleep: Die gebruik van EVE-Sentraal om winsgewend te sleep Sleep skepe gids: sleep Vlak 4 sleep missies: Om geld te maak met sleep - Vlak 4 Cargo Sending Terwyl hierdie sillabus is redelik gedetailleerde, onderwysers moet nie net hierdie dokument opsê. Maak seker dat jy dit deeglik lees, gebruik die struktuur as 'n riglyn vir die struktuur van jou klas, maar maak dit jou eie - voel vry om jou eie insigte en ervarings te voeg as jy dek die belangrikste punte. klas inhoud Inleiding Welkom by hierdie klas op sleep 101! Oor die volgende uur of so, sal ons sien wat dit neem om 'n hauler karakter te vestig, en om dit te gebruik om winsgewend en veilig te sleep. (Instrukteur moet dan stel hom - of haarself - wat ervaring vlak en agtergrond.) Ons het 'n paar basiese reëls vir hierdie klas: Hierdie klas sal begin met 'n lesing, loop oor 'n uur. [Ons sal daarna 'n praktiese oefening, wat sowat 'n halfuur moet hou.] Voel vry om enige vrae in die Class. E-UNI chat kanaal te vra as ons voortgaan - ek sal probeer om jou vrae te beantwoord soos hulle tydens die klas kom. Aan die einde, sal ons oop Mumble vir enige verdere vrae of algemene bespreking. Jy moet veilig vasgemeer in 'n stasie [, verkieslik in Aldrat as jy van plan is om deel te neem in die praktiese oefening]. Plaas asseblief jou Mumble instellings op "DVS" As jy dit nog nie gedoen het. Almal gereed? OK, dan - laat ons begin. Wat is sleep? Eerstens, laat ons definieer wat ons bedoel met sleep. Daar is drie soorte sleep: Spekulant dumpers - Dit is dumpers wat hul eie handel lopies te maak. Hulle is entrepreneurs wat wins uit die verskille in die verkoop en koop van pryse op verskillende plekke. Hulle gebruik hul ISK te laag is, vervoer gekoop goedere te koop, en dan verkoop hoë wins op die kantlyn te verdien. Gehuur dumpers - Dit is dumpers wat handel reël loop met ander spelers. Byvoorbeeld, kan hulle help om die doeltreffendheid van mynbedrywighede te verbeter deur die verskaffing van vervoer van erts te dryf vir verfyn, of wat deur die verskuiwing van verfynde minerale na ander stasies te koop. Alternatiewelik kan dumpers ook aanvaar koerier kontrakte aangebied deur spelers op die mark. Gehuur dumpers óf betaal op 'n persentasie van die operasie afstand, of op 'n plat fooi basis vir kontrakte. Courier Mission Runners - Nie te verwar met koerier kontrak hardlopers, dit is dumpers wat ontvang handel loop as missies van nie-speler karakters in die spel. Baie NPC agente spesialiseer in koerier missies - betaal vir die vervoer van items om 'n spesifieke plek. Courier missies kan winsgewende wees, betaal belonings in ISK en lojaliteit punte wat gebruik kan word om waardevolle faksie items te bekom. Om in sleep is relatief eenvoudig. Al wat jy nodig het is 'n karakter met 'n redelik lae vlak van opdrag skip en handel vaardighede, en 'n geskikte industriële skip. Sleep klink dalk soos 'n maklike manier om ryk te word in aand - en in werklikheid kan jy miljoene ISK verdien per uur van inspanning, as jy dit reg doen. Hierdie klas sal jy hoe jy effektief en winsgewend kan sleep en te wys hoe om baie van die algemene foute wat baie nuwe dumpers kan maak vermy. Stigting van 'n hauler karakter of alt Baie spelers 'n aparte alternatiewe karakter, tipies bekend as 'n "alt" in 'n spel omgangstaal, te spesialiseer in sleep. Daar is verskeie voordele aan hierdie reëling: Jy kan die sleeper karakter hou uit die UNI, sodat jy sleep aktiwiteite veilig uit te voer tydens die oorlog. Jy kan opleiding jou alt fokus op-sleep-verwante vaardighede, wat hulle toelaat om 'n hoë graad van bekwaamheid vinnig ontwikkel. As wat in 'n aparte rekening, kan jy jou hauler alt paar met jou hoofkarakter vir mynbou ops of vir sleep weg herwinning in missies, bevry jou hoofkarakter om te fokus op produktiewe aktiwiteite, soos mynbou of doodmaak NPC teikens. Om 'n hauler alt in jou hoof rekening, herlaai jou EVE kliënt, en kliek dan op een van die leë bokse onder jou hoofkarakter portret. Julle moet dus môre mag drie karakters in jou hoof rekening. Om 'n hauler alt in 'n aparte rekening, kan jy óf registreer 'n hele nuwe rekening met CCP op die hoof EVE webwerf, of jy kan 'n alternatiewe karakter in jou hoof rekening te skep, en betaal dan 'n klein fooi (VSA $ 20) tot afgestig jou alt in 'n nuwe rekening later, as jy wil. 'N nuttige gids vir die oprigting van 'n hauler alt: Die skep van 'n Alt hauler Wat is die beste ras vir jou hauler? In die lang termyn, dit is nie baie belangrik, as 'n karakter kan opgelei word om 'n skip te loods, gegewe genoeg tyd. Daar is ondersteuners van elke ras wat stry oor die meriete van hul industriële ontwerpe, maar in die waarheid, kan jy produktief in net oor industriële skepe enige ras se. In die algemeen, as jy van plan is om 'n karakter te gebruik net vir Sosiale sleep lopies, as 'n alt in jou hoof rekening, jou beste keuse is Amarr. as die Milddadige bied die grootste Tech Ek industriële skip kapasiteit en uitbreidbaar. As jou doel is om 'n toegewyde sleep karakter te vestig in 'n aparte rekening, dan is jou beste keuse is waarskynlik Gallente. as wat faksie bied verskeie spesiale industriële romp wat baie nuttig vir verskillende tipes sleep kan wees. Kyk hierdie nuttige gids oor die sterk - en swakpunte van verskeie sleep handwerk, so kan jy 'n ingeligte keuse oor jou sleep karakter se ras maak: sleep Noodsaaklik sleep vaardighede en toerusting Om te begin as 'n hauler, die absoluut vereiste vaardighede wat jy nodig het is: Rassige Industrial ek Ruimtetuig Command III Jy moet beplan om addisionele vlakke van produksie vaardigheid op te lei om toegang tot meer gevorderde gereedskap van daardie tipe ontsluit. Bykomende vaardighede wat van onskatbare waarde vir 'n begin hauler is, sluit in: Cargo kapasiteitsuitbreiding vaardighede. Hull Opgraderings II - wat nodig is vir Uitgebreide Cargohold II modules, om jou industriële kapasiteit te maksimeer. Mechanic III - wat nodig is vir Uitgebreide Cargohold II modules en vir Cargohold Optimization rigs. Jurie Rigging III, Ruimtevaart Rigging ek - om Cargohold Optimization rigs pas. Skip loodsing vaardighede. Warp Drive Operasie: Help met lang warps. Elke vaardigheid vlak verminder die kapasitor behoefte van die inisiëring warp met 10%. Ruimtetuig Command: Verminder align tyd. 2% verbeter skip behendigheid vir alle skepe per vaardigheid vlak. Ontwykende Maneuvering: Stygings skip behendigheid en versnelling. 5% verbeter skip behendigheid vir alle skepe per vaardigheid vlak. Omdat jy sal waarskynlik te vul jou lae posisies met cargohold uitbreiding modules, sal jy nodig het om voldoende vaardighede te ontwikkel om jou in staat stel om die tenk te beskerm skip jou hauler. Noodsaaklik skild tank vaardighede sluit in: Skild Bestuur IV: 5% ekstra skilde per vlak Skild upgrades: 5% vermindering in skild opgradeer powergrid behoeftes per vlak; vlak IV laat gebruik van T2 skild extenders Ingenieurswese II taktiese Shield Manipulasie IV: Laat gebruik van Adaptive onkwesbaarheid Field II. Opsioneel: Shield Operasie III of IV: 5% vermindering in skild herlaai tyd per vlak; vlak IV laat gebruik van T2 skild boosters, al is die waarde daarvan om 'n hauler op sy beste is beperk. 'N Nota oor tank jou industriële: in die waarheid, as iemand besluit om selfmoord gank jy in 'n hoë sekuriteit ruimte, daar is waarskynlik baie min wat jy daaraan kan doen nie in jou Tech Ek industriële skip. Al wat jou tenk sal doen, is om stadiger of ontmoedig 'n toevallige aanvaller. As 'n selfmoord ganker skanderings jou skip, en besluit dat jou waardevolle vrag s'n moet wees, sal hulle jou sekerlik doodmaak, en daar is feitlik niks wat jy daaraan kan doen nie. Moet nie verwag dat CONCORD om jou te red! Jy sal ook jou hauler alt uit te ruil ISK en goedere moet met jou hoofkarakter, en ook om te koop en te verkoop items op die mark. Daarom sal julle 'n mate van handel en sosiale vaardighede nodig. Maatskaplike ek en Kontrakterende ek - op 'n minimum te beperk, sodat jy kan kontrakte uit te voer en praat met NPC agente Handel I - sodat jy kan koop en verkoop bestellings te stel As jy jou hauler alt ontwikkel, kan jy wil om te belê in bykomende sosiale en handel vaardighede, sodat jy meer agente kan praat en die verhoging van die aantal bestellings, teen 'n laer koste. Maar dit is al wat jy nodig het om te begin en 'n funksionele hauler wees. Jou begin industriële skip moet geskik vir sleep in 'n hoë sekuriteit ruimte, met die volgende toerusting en toebehore: Lae slots: Cargohold Uitbreiding II modules - soveel as wat jy kan inpas. Jy mag versoek word om ook 'n Skadebeheer module sodat jy jou weerstand verhoog en gee jou meer tyd om 'n aanval te ontsnap. In die algemeen is die trade-off van meer tenk vir minder vrag kapasiteit is waarskynlik nie die moeite werd as jy handel dryf in 'n hoë-sekuriteit ruimte, waaraan die meeste dumpers sal funksioneer. Om jou ISK maksimeer, moet jy in staat wees om so veel vrag dra as wat jy kan. Mid slots: Shield tenk modules - teen 'n minimum te beperk, 'n passiewe tenk wat bestaan ​​uit soveel skild extenders as wat jy kan inpas. Jy kan ook jou weerstaan ​​te verhoog met 'n Adaptive onkwesbaarheid Veld module - pas een van hierdie vir elke twee of drie extender modules. Hoë slots: Wapens is nutteloos op 'n industriële - nie eens probeer om dit. Wil jy dalk 'n trekker balk en salvager te help skoon te maak wrakke of versamel jetcans op mynbedrywighede te pas, maar dit beteken opleiding Survey III en Berging Ek vaardighede. Rigs: Cargohold Optimization rigs - koop net die Tech Ek verskeidenheid, soos Tech II weergawes is belaglik duur. Toebehore vir sleep in 'n lae-sek en 0.0 ruimte is anders, wat ons kortliks later sal dek. Sleep kapitaal vereistes Begin 'n nuwe hauler alt karakter is relatief maklik, maar in staat is om nuttige ISK vervaardiging aktiwiteite vereis ook 'n voldoende bedrag van die begin kapitaal. Vereis. Oor 600k-1,5 miljoen ISK om 'n geskikte industriële skip te koop. Let wel: jy sal 'n gratis voorgereg industriële skip as jy die produksie inleidende loopbaan spoor voltooi - pers F12 "produksie", kies "Career Agente", dan. Vereis. Oor 5-15000000 ISK vir goeie Tech II skip toebehore (cargohold expanders, skild extenders, ens) - jy kan begin met goedkoper Tech ek toebehore te begin, sny hierdie aanvanklike koste deur meer as die helfte, en dan op te gradeer as wat jy kan bekostig. Beslis gebruik Tech ek rigs - die Tech II rigs is vreeslik duur en nie die moeite werd om die ekstra koste. Vereis, maar nie dringend: ongeveer 1,5 miljoen ISK vir noodsaaklike skillbooks - al hierdie kan gekoop word as jy dit nodig het met verloop van tyd. As jou hauler karakter is in die UNI, kan jy hierdie verkry teen geen koste van die Alpha loods. BELANGRIK: Doen dinge nie uit die UNI loods vir karakters buite die UNI. Vereis. ongeveer 2 miljoen of meer ISK vir die aankoop van goedere vir handel. As jy wil 'n spekulatiewe hauler geword, in die veronderstelling dat jou aanvanklike hauls sal wees vir 'n gemeenskaplike verbruiker of bedryf goedere. Opsioneel. ongeveer 10 miljoen ISK vir koerierdienste kontrak kollateraal - byna al-speler geskep koerier kontrakte op die mark vereis 'n kollaterale bedrag wat terugbetaal wanneer jy die pakket het gelewer en voltooi die kontrak. Die mees winsgewende koerier kontrakte is ook die mees riskante, en vereis dus eweredig bedrae van kollateraal, maar 10 miljoen ISK moet genoeg wees om te begin met 'n redelik veilige hi-sek koerier lopies wees. In kort, kan jy 'n suksesvolle hauler alt karakter met sowat 8-20000000 ISK in kapitaal begin. Dit is moontlik om te begin met minder as dit as jy net van plan is om jou alt gebruik as 'n mynbou-operasie sleeper of vir NPC koerier missies aanvanklik. Maar om jou-ISK verdien potensiaal te maksimeer, jy moet begin behoorlik befonds om die sleep aktiwiteite wat jou interesseer jou die meeste na te streef. Hoe om spekulatiewe sleep winsgewend te bedryf Die hauler se mees waardevolle hulpbron vir die vind van winsgewende handelsroetes is die vooraand-Sentraal Market Aggregator webwerf: vooraand-sentrale / huis /. EVE-Sentraal is 'n databasis van die koop en verkoop pryse in New Eden, deur spelers in die spel voorgelê. Registreer jou hauler karakter daar en laai die vrye mark data uploader. Die huidige weergawe (2.1) laai outomaties data mark uit jou geheue buffer, maar jy kan 'n paar opstel doen om seker te maak dat dit is op soek na die regte lêer op jou rekenaar. Sien hierdie skakel vir die vrae oor hoe om die downloader behoorlik instel: dev. eve-sentrale / contribtastic / begin Te kies en die uitvoering van winsgewende hauls - Hierdie skakel beskryf 'n 12-stap proses wat enige hauler in staat sal stel om die mees winsgewende bedrywe te identifiseer en uit te voer: Vind die waarde van EVE-Sentraal Met 'n behoorlik toegeruste industriële skip en 'n voldoende bedrag van die kapitaal, dumpers kan gebruik hierdie proses om gereeld te genereer soveel as 3-5000000 ISK per uur. Die voorkoms van die belasting lokval - die grootste gevaar met hierdie metode is die belasting lokval. Elke verkoping bring 'n 1.5% BTW. As gevolg hiervan, moet dumpers seker wees dat hul winste oorskry 1,5% op elke handel lopie, of hulle sal geld verloor. sleep veilig Selfmoord gankers in 'n hoë-sek en Pirates in 'n lae-sek lief om te val en vernietig dumpers, as hulle glo dat hulle 'n vinnige rykdom kan maak deur die verkryging van jou vrag. Hier is 'n voorbeeld van 'n killboard inskrywing wat illustreer dit: ? N hoë-sek gank van 'n Milddadige, verloor 500M in vrag - check die intens dom pas (verskeie warp kern steek en nanofiber op 'n tegnologie Ek industriële is nie 'n goeie idee): eve. battleclinic / killboard / killmail. php id = 11462984 Daar is 'n paar praktiese dinge wat jy kan doen as 'n hauler egter om hierdie gevare te verminder. Moet nooit AFK - Om "weg van sleutelbord" is die dood. Moenie lui wees. Selfs in 'n hoë-sek. Kyk maar na jou oorsig soos 'n valk. Nooit Auto Pilot - Moet nooit auto pilot om jou skip te vlieg, selfs in 'n hoë-sek. Wanneer hy na 'n stargates, gebruik die opdrag spring plaas, sodat jou skip spring sodra jy daar aankom. Wees paranoïes. Daar is gankers oral. Die gebruik van die auto pilot funksie in die kaart in die spel (die F10 sleutel) is 'n goeie praktyk vir die beplanning van jou roetes - veral as jy die opsie "Verkies veiliger" gekies (F10, dan blad Auto Pilot, blad dan Instellings). Maar nooit gebruik auto pilot om jou skip te vlieg. Verstaan ​​jou vyand - Die meeste vlieëniers wat voer selfmoord ganks is dit nie te doen gemiddelde te wees. Hulle doen dit om ISK maak. Verstaan ​​die gedagte van jou teenstander, en jy gaan 'n lang pad om hulle te verslaan. 'N uitstekende opname van hoe die gees van 'n selfmoord ganker werke kan hier gevind word: klas opname van "The Dark Side van EVE" Let wel: versekering nie betaal word nie op CONCORDed skepe. Dit beteken nie jy immuun teen ganking maak egter. As jy sleep 4000000000 ISK waarde van vrag, of meer, jy is beslis 'n prima ganking teiken. En onthou, 'n paar mense gank net vir die pret - selfs al is jy dra niks. Pas 'n tenk op jou Indy - Informeel gankers is op soek na maklike teikens. Moenie een. Gebruik verkenners - As jy die uitvoering van 'n hoë-waarde vrag, oorweeg die gebruik van 'n vinnige fregat, shuttle, of koverte ops scout om ten minste een stelsel vooraf bespied wat voorlê. As jy 'n hoë DPS battlecruisers of oorlogskepe loer om 'n hek of in 'n stelsel te vind, oorweeg om 'n ander roete, of sterte tot jou sleep lopie voltooi op 'n ander dag. In lyn gebring word - As jy sleep vir ander spelers, soos op 'n myn op, altyd jou skip in lyn met 'n hemelse. Hou dat hemelse op jou oorsig beheer paneel, en wees gereed om die warp knoppie getref. Verseker jou skip - Versekering is jou vriend. Dit versag die slag na 'n "ongeluk". Hou jou versekeringspolis up to date, altyd. Dit is die belegging werd. Hier is 'n paar ekstra wenke vir hoe om te oorleef as 'n hauler: k162space. wordpress / 2010/02/28 / sleep-how-nie-te-sterf / Sleep in Lae-Sec en 0.0 Pasop vir sleep in 0.0 en 'n lae-sek - sleep in 0.0 of selfs lae-sek ruimte (0,1-0,4 sekuriteit status) is altyd riskant. As jy wil om potensiële verliese te minimaliseer, bly dan in 'n hoë sekuriteit ruimte vir jou handel lopies in Tech Ek industriële skepe, selfs al beteken dit dat die neem van die lang pad rond. Stel jou auto pilot instellings te veiliger roetes. Weet waar die algemene seerowery hawens is geleë: Bekende seerower stelsels As jy egter die opwinding van sleep werkgeleenthede in nullsec en lae-sek te aanloklik om te weerstaan ​​vind, dan volg 'n paar eenvoudige pas riglyne om jou risiko te verminder: Sit ten minste drie Warp Core Stabiliseerders in jou lae slots te beskerm teen wat scrammed of warp ontwrig. Let egter daarop dat WCS modules wat jy nie sal beskerm teen Swaar Interdictors in nul sek, as hulle iets kan aanpak indien dit behoorlik gebruik. 'N Sterk skild tenk altyd in 'n hauler, maak nie saak waar jy gaan benodig. Pas 'n onkwesbaarheid Field of twee om skild weerstand te verhoog, en 'n skild Extenders om skild treffer punte te maksimeer. Pas 'n prototipe verhul apparaat in 'n hoë gleuf, aangesien dit jou die opsie van die wegsteek in die ruimte as jy 'n aanval te ontsnap kan gee en dan moet 'n lae te lê vir 'n rukkie: vooraand-wiki / index. php title = Cloaking_device As jy sleep in nul sek, pas 'n Microwarpdrive (MWD), sodat jy kan "uitbrand" borrels. Rigs om te oorweeg wanneer die wysiging van jou industriële vir sleep in 'n lae-sec of 0.0: Lae wrywing Spuitstuk Gewrigte ek verminder align tyd deur 11.7%: vooraand-wiki / index. php title = Low_Friction_Nozzle_Joints. Agility is alles wanneer ek probeer om weg krom teen gevaar. Jy kan dit ook oorweeg om die pas 'n Core verdediging Veld Uitgebreide om die sterkte van skilde verbeter met 15%. Maar doen u dit op die koste van die verhoging van jou handtekening radius 10%, wat maak jy makliker om te teiken slot. Pas een van hierdie net as jy voel jy werklik nodig het die ekstra skild treffer punte. Lae en nul sek sleep taktiek Verslaan hek kampe. As jy spring deur 'n hek in 'n lae sek of nul sek, en jy vind 'n kamp van vyande rondom jou, moenie paniekerig raak nie: jy het 60 sekondes van Cloacked beskerming. Gebruik hierdie tyd om die vloot grootte en samestelling te ondersoek. Na beoordeling van die situasie, betrokke te raak "warp na nul" om jou doel stasie, dan vinnig te aktiveer jou verdedigende mods. As jy vir 'n vinnige aanpassing het pas, moet jy in staat wees om weg krom voordat iemand 'n teiken slot kan kry op jou. Selfs as hulle daarin slaag om jou teiken, sal jou Warp Core Stabiliseerders jou 'n paar beskerming teen wat scrammed of ontwrig gee. En as hulle brand op jou, moet jy genoeg van 'n skild tenk om ten minste een sarsie skade te neem nie. Brandende uit bel. As jy sleep in 0.0, kan jy gevang in die skeerdraad ontwrigting bel. As jy gevang word in 'n borrel, dubbel kliek in 'n rigting wat die kortste afstand uit die borrel, en wat is nie op 'n lyn tussen jou en enige vyand duikslag. Dan onmiddellik begin jou MWD en dan jou kleed. Sodra uit die borrel, krom 'n hemelse 50-100km (verkieslik 'n nie-standaard afstand) of om 'n veilige plek. Vyande sal nie in staat wees om jou teiken voordat jy mantel, maar dit dalk tyd om te de-dekmantel jy voor jy uit die borrel het. Daarom, wat jy nodig het soveel spoed as moontlik uit dat 'n mens MWD siklus, voor die dekmantel draai dit af. Docking vinnig. As jy by jou stasie, betrek jou aandrywing module, en dan spam die opdrag beskuldigdebank totdat jy veilig in stasie. Na docking, check die blad Gaste in stasie om te sien wie is daar by julle. Gebruik Wys Info oor iemand daar om te sien of hulle negatiewe sekuriteit status. Hierdie mense is jou grootste bedreigings wanneer jy loskoppelen. Losmaken in 'n lae-sek en 0.0. Verlaat stasies is die gevaarlikste deel van 'n lae-sek sleep. Wanneer jy loskoppelen, moet jy 30 sekondes van onkwesbaarheid te fokus en aanval so lank as wat jy nie in lyn te bring, of enige modules aktiveer. Gebruik daardie tyd 'n vinnige assessering maak. As jy nie hou van wat jy sien, dan druk Ctrl-ruimte om jou skip te stop, en dan dok op. As jy besluit om voort te gaan, krom na nul om jou hek of veilige plek, en betrokke te raak verdedigende mods. Jou enigste ware kwesbaarheid is as 'n slegte ou knoppe jy ver genoeg weg van die stasie wat jy nie kan dok. Gebruik boekmerke - as jy 'n cloaky skip kan gebruik, gebruik dit om boekmerke te warp reeks (meer as 150 km) in die voorkant van die stasie uitgange te skep, wat jou met 'n oomblik Loskoppelen. Dit is ook goed om veilige plekke in stelsels wat jy van plan is om weer te skep, sodat jy 'n gemaklike plekke om weg te steek, indien nodig. Pasop vir pype - opeenvolgende lae-sec of nul-sek stelsels met slegs twee poorte staan ​​bekend as "pype", en hulle kan baie gevaarlik wees, aangesien hulle dikwels kamp opgeslaan. Bestudeer die ster kaart voordat jy jou sleep lopies te maak, sodat jy bewus is van hierdie gevaar kolle. En as jy hulle kan verken vooraf met 'n cloaky geheime ops skip, en maak 'n paar boekmerke in veilige plekke daar, dat jy 'n paar ekstra opsies sal gee wanneer hulle reis deur hulle. Pick 'n goeie tyd om te sleep - om jou risiko, afstand te verminder wanneer die seerowers aan die slaap is, tipies 6:00-11:00 EVE tyd. Jy kan die tye van die laagste aantal spelers geteken hier sien:? Vooraand-af / bediener = rustigheid Gevorderde sleep onderwerpe Dra sensitiewe of hoë-waarde vrag 'N Koerierdiens kontrak boks sal alleen nie jou besittings te beskerm teen vrag geskandeer! As jy jou besittings in 'n veilige houer sit, en dan 'n koerier kontrak met daardie houer, dan die items in die houer sal wees "dubbel toegedraai", en beskerm teen vrag skanderings Eens op 'n tyd, enige iets in 'n "Corporation hou" op 'n Orca sit was immuun teen vrag skanderings, en indien die Orca is vernietig, iets in die "Corporation hou" sou nie drop, waardeur die Orca n gewilde skip vir sleep. Soos van die Vergelding update, dit is nie meer waar nie. "Korporasie" is vervang met "vloot Hou", wat scannable is, en sal buit laat val as vernietig. Cargo baaie op blokkade Runners is egter un-scannable. Dit klink na 'n goeie nuus, behalwe dat dit nou maak al blokkade hardlopers 'n aanloklike teiken vir gankers bereid is om hul geluk te probeer. In Ryk ruimte, die uitvoering van onwettige goedere (aangedui met 'n skedel-en-beendere op die ikoon item) kan jy in die moeilikheid met die gewoontes agente. Doeane-agente (nie CONCORD, by the way) lukraak scan skepe gaan deur hekke, of soms by stasies - hoe hoër die sekuriteit gradering van die stelsel, hoe groter die kans van geskandeer. As 'n doeane-agent ontdek dat jy die uitvoering van onwettige items, sal hulle jou 'n pop-up boodskap te stuur, u in te lig dat jy die uitvoering van onwettige goedere en opdrag wat jy vir hulle gee. As jy "ja" sê, hulle sal konfiskeer jou onwettige items, fyn jy, en jy sal 'n aansienlike-faksie staan ​​verlies te neem. As jy sê "nee", dan moet jy probeer om vinnig te spring deur en ontsnap, as hulle jou skip kan aanval. Of jy ontsnap, sal hulle jou beboet, en jy sal 'n aansienlike-faksie staan ​​verlies te neem. Die werklike bedrag van die boete en staan ​​verlies hang af van wat is onwettig goedere ontdek, die ontdek hoeveelheid, en ander faktore. Mantels en vinnig toegerus skepe te verminder die kans om geskandeer, as wat op reis in stelsels met 'n laer sekuriteit graderings, maar dit elimineer dit nooit heeltemal nie, tensy jy in 0.0 nul sekuriteit ruimte. Courier kontrakte - kontrakte te sleep goedere is beskikbaar by ander spelers. Jy kan toegang tot hierdie deur die kies van die knoppie Kontrakte op jou NEOCOM. kliek op die blad "Beskikbare kontrakte", kies dan "hele streek" in die veld Kyk, en "Courier" in die veld kontrak Tipe, kliek op die "Get Kontrakte" knoppie. Sommige van die algemene regulasies vir die wyse koerier kontrakteur: Pasop vir 0.0 en 'n lae-sek - 'n kaart, en te verhoed dat kontrakte wat begin, end of gaan deur gevaarlike gebiede, tensy jy behoorlik vir die bykomende risiko is toegerus. Pasop vir Pirates - vermy koerier kontrakte wat begin, end of gaan deur bekende roof gebiede: Bekende seerower stelsels Indien die kontrak te goed lyk om waar te wees, dit is te goed om waar te wees - pasop vir kontrakte wat 'n absurde beloning betaal vir baie min of geen kollateraal, aangesien hulle 'n poging om jou te lok in 'n gank mag wees Maak seker dat jy die "Verban Onbereikbaar" opsie gekies wanneer jy soek na koerier kontrakte het. Jy kan dit kies deur te kliek op die gebied met 'n "gevind X kontrakte". 'N Stel opsies sal verskyn. Maak seker "Verban Onbereikbaar" gekies. Dit sal seker maak dat jy nie kontrakte wat begin of eindig in 'n speler besit stasie waarop jy nie toegang het sien. Courier missies - Vlak 4 koerier kontrakte is 'n veilige manier om ISK vinnig te genereer. Hierdie skakel beskryf hoe om geld doeltreffend te maak as 'n Vlak 4 koerier missie naaswenner: Om geld te maak met sleep - Vlak 4 Cargo Sending Gevorderde sleep skepe. sleep Gespesialiseerde Industrial Skepe Opleiding van die Gallente Industrial vaardigheid ontsluit 'n paar spesiale sleep skepe, elk met 'n toegewyde vrag baai: Epithal, planetêre kommoditeite baai, nuttig vir sleep goedere uit Planetary interaksie Kryos, minerale baai, nuttig vir die neem van verfynde minerale uit die stasie na die mark, of uit die mark vir die vervaardiging Miasmos, erts baai, 'n fantastiese vir die ondersteuning van die mynbou-spanne Opleiding van die Minmatar Industrial vaardigheid ontsluit die hamsteraar, wat 'n groot toegewyde baai vir sleep ammunisie en heffings het Covert Ops fregatte: moenie vergeet om die nut van hierdie klein, vinnige, gehul skepe vir die vervoer van klein, maar 'n hoë-waarde vrag, soos bloudruk oorspronklike Blokkade Runners: vinnige aanpassing van skepe wat kan inpas geheime ops mantels, en dus kan warp terwyl gehul. Die vrag baaie van blokkade hardlopers is un-scannable deur ander spelers (maar nie deur doeane agente). Groot vir sleep waardevolle vragte van onder 10K kubieke meter in 'n lae-sek en 0.0. Deep Space Vervoer: 'n ekstra-dronk Nywerhede, met 'n goeie kapasiteit - mooi vir sleep matig waardevolle vrag - ingeboude 2 warp kernstabiliteit Orcas: baie handig vir mynbedrywighede, en 'n darned goed groot vrag hauler, maar nie so groot soos vragskepe. Sien hierdie gids vir meer besonderhede oor die Orca: Orca Guide Vragskepe: beskerm deur hul blote grootmaat, baie handig vir die uitvoering van skepe of ander groot-volume goedere in 'n hoë sekuriteit ruimte Spring Freighters: kan cynosural velde gebruik om te spring in 0.0 en 'n lae sek ruimte; die enigste manier om te gaan vir die stuur van groot hoeveelhede goedere in lae sekuriteit gebiede Sleep korporasies - Daar is 'n aantal spelers korporasies wat spesialiseer in sleep. Die mees bekende hiervan is Rooi Padda Freight - vir meer inligting, sien hierdie skakel: forums. eveonline / default. aspx g = postst = 6491 - of check hul fooi sakrekenaar, hier: rooi-kikker / jumps. php En vir deelname aan Rooi padda Freight sien hier: sites. google/site/redfrogrecruiting/home/current-queue-and-your-status Nog 'n diens is 'n druk op Industries (ook bekend as PushX):? Forums. eveonline / default. aspx g = postst = 41058 - of kry 'n aanhaling uit hul webwerf, hier: pushx / Dit is 'n goeie dienste as jy dinge nodig het in 'n spel te verskuif, of as jy is op soek na 'n goeie maat vir jou hauler alt om aan te sluit en maak 'n paar ISK! (Of, om te gebruik as modelle vir jou eie sleep maat!) Klas Wrap-up Dankie vir die bywoning van hierdie klas! Ek sou enige terugvoer van mense oor hoe om die klas te verbeter waardeer. As jy die klas hou, stuur vir my 1 ISK, en sluit in enige voorstelle vir verbetering. Indien u enige konstruktiewe kritiek, dit is ook welkom - stuur asseblief vir my 'n EVE pos met jou voorstelle. Sterkte, en vlieg veilig!


No comments:

Post a Comment