Sunday, October 2, 2016

Belangrike Trading En Strategie Reëls

Belangrike Trading en Strategie Reëls In hierdie artikel gaan ek om jou te vertel wat om te doen en wat om nie te doen ten einde 'n suksesvolle handelaar geword. Almal kan 'n handelaar, maar om 'n suksesvolle een vereis leer en begrip. Miskien jy nuut is tot die forex is of miskien het jy 'n geruime tyd deurgebring leer dit. In elk geval, voordat ek verduidelik wat om te doen, ek sal jou wys wat ek waargeneem tydens my handel ervaring. Dit is wat% 95 van handelaars doen: 1- Moenie hoë hefboom. Risiko en geldbestuur is n belangrike deel van die saak. Daar is tye dit minder as 'n minuut vir 'n geldeenheid paar te tydren of duik 50+ pitte neem. As jy aan die verkeerde kant van die mark op daardie oomblik, kan dit jou rekening te wis. Sedert hoë hefboom bring hoë risiko's, soos ambagte invloed op jou emosies en dus óf julle tot geen nut minder of jy naby ambagte, wat baie van die wins kan bring, vroeg en neem die verlies. 2- Moenie handel teen die tendens. Tendens is altyd ons beste vriend en ons sal na aanleiding van die rigting. 3- Volg die stelsel. Vashou aan die handel metode, nie voorspellings te maak, vertrou die kaarte en prys aksie. Mense verloor omdat hulle nie die reëls volg. Wat ook al stelsel, aanwyser, styl wat jy gebruik, as jy die reëls en handel breek lukraak ek waarborg dat jy jou rekening sal verloor. Ag en nog een belangrike ding; nooit ontslae beduie van oproepe ander handelaar se, net handel wat jy veroorsaak deur jouself, dit is die enigste manier om te leer bemeester jou stelsel en suksesvol te wees. Hoe om Tutoriale gebruik: Die meeste van die forex makelaars bied Meta Trader 4 as verhandelingsplatform en hierdie program is die mees algemene platform gebruik deur handelaars. Daarom is Ek verduidelik handel strategieë op hierdie platform. Die aanwysers wat hier verskaf werk aan Meta Trader 4 platform. Jy moet aanwysers aan "aanwysers" gids en sjabloon lêers na "Sjabloon gids" kopieer. Byvoorbeeld: Aanwysers gaan na "C: \ MT4 \ kenners \ aanwysers" gids en templates gaan na "C: \ MT4 \ templates".


No comments:

Post a Comment