Friday, October 14, 2016

Veelvuldige Tydraamwerk Handel Strategie Pdf

Hoe meerdere raam Ontleding Tyd verhoog jou handelswins 13 Vlammen LinkedIn 5 Twitter 4 Facebook 0 Google+ 4 13 Vlammen © iStockphoto / sdominick In die vroeë jare van my handel loopbaan (laat 90's), het ek gevind gereeld myself krap my kop oor 'n interessante probleem. Ten spyte van die ontleding van die hel uit voorraad grafiek patrone, die versekering van die technicals lyk baie gunstige voor jy koop, ek het gevind dat nog my ambagte heeltemal gaan in die verkeerde rigting weg te dikwels. Danksy die hulp van 'n betroubare handel mentor, ek uiteindelik ontdek die probleem; hyperfocusing hoofsaaklik op die daaglikse tyd raam. Hoewel die daaglikse grafiek altyd deurslaggewend vir die opspoor van 'n lae-risiko Koop setups is, is my uiterste fokus op daardie enkele tyd veroorsaak my om die krag van bevestiging ignoreer van langer tydperke (soos weeklikse en maandelikse kaarte). Eenvoudig gestel, ek is weg van die 8220, groot picture8221; en dit is die vernietiging van my handelswins totdat ek die probleem opgelos. Is you8230; Ontbreek The Big Picture ook? Elke tegniese handelaar het sy eie spesifieke benadering tot die skandering grafiek patrone en die opspoor van potensiële koop setups. Alhoewel ek my eie, reëlgebaseerde swing handel strategie, wat deeglik verduidelik het op hierdie blog en nag nuusbrief oor die jare, my handel stelsel is net een van baie verskillende tipes van 'n suksesvolle handel metodologieë wat daar is. Tog, daar is 'n handel tegniek wat jy (en elke handelaar) moet altyd gebruik, ongeag van jou individuele handel styl: Meervoudige analise raam Tyd Veelvuldige Tydraamwerk Ontleding (kan noem dit 8220; MTF8221; hierna) is 'n uiters eenvoudige, maar uiters kragtige konsep, wat toegepas kan word om ontleding van aandele, ETF, forex, termynkontrakte, Bitcoin, en enige ander finansiële instrument wat gebruik kan word in kaart gebring . As jy te gewees het om dieselfde fout hyperfocusing net op die daaglikse kaarte, lees om uit te vind waarom jy mis die groot prentjie van whats regtig gebeur met die aandele en ETF's wat jy handel dryf. Verken Vir Olie op verskeie Tyd rame Een van die ETF tans op my dophoulys vir potensiële inskrywing koop is SPDR SP Olie gas eksplorasie ETF ($ XOP). Die gebruik van MTF analise, sal ek jou wys hoe hierdie ETF eintlik geland op my swing handel dophoulys. Begin met 'n langtermyn-maandelikse grafiek toon ten minste 10 jaar van data of meer (indien moontlik), sien ons dat $ XOP oorreed op weerstand van sy algehele hoogtepunt 'n paar maande gelede. As jy die aankoop van $ XOP streng gebaseer op 'n daaglikse skedule met drie tot vyf jaar van data op daardie tydstip, het jy waarskynlik nie sou selfs gesien die hoogtepunte van 2008: % Img src = "morpheustrading // Rick // kaarte / 2014 / 140121XOP1.png "/% Hoewel $ XOP terug na stamp in weerstand van die 2008 hoë getrek, die ETF stewig bly in 'n uptrend, bo ondersteuning van sy stygende 10-maand bewegende gemiddelde. Verder is die huidige basis van konsolidasie hou bo die vorige hoogtepunt van 2011. Die volgende stap in my MTF analise is om in te zoem op die korter termyn weeklikse grafiek interval, waar elke staaf verteenwoordig 'n volle week van die prys aksie: % Img src = "morpheustrading // Rick // kaarte / 2014 / 140121XOP2.png "/% Op die weeklikse grafiek, sien die 10-week bewegende gemiddelde is trending laer, maar die prys is nog steeds bo die 40-week bewegende gemiddelde. Die 10 en 40 weke bewegende gemiddeldes is soortgelyk aan die gewilde 50 en 200-dae - bewegende gemiddeldes op die daaglikse grafiek. Die huidige basis van konsolidasie sal 'n tyd om te ontwikkel nie, maar as dit kap rondom die 10-week bewegende gemiddelde, moet die prys uiteindelik plat uit en begin om hoër merk. Ten slotte, kan gebruik MTF analise om deur te druk na die maatstaf daaglikse skedule tyd: % Img src = "morpheustrading // Rick // kaarte / 2014 / 140121XOP3.png "/% Die $ XOP daaglikse grafiek toon laaste weke prys aksie hou bo die vorige swaai laag. As dit 'n lae hou, kan die prys aksie begin stel 8220; hoër lows8221; met die basis en vorm die regterkant van die patroon (Meer inligting oor die basis gebou patrone hier). Die volgende uitbreking in $ XOP sal waarskynlik die een wat die ETF loods om nuwe hoogtepunte op verskeie tydraamwerke, wat 'n baie sterk koopsein sal wees. Tog, as jy net kyk na die daaglikse grafiek van $ XOP, sonder inagneming van die weeklikse en maandelikse grafiek patrone, jy dalk verstaanbaar maak die fout om te aanvaar hierdie ETF is nie in 'n bestendige uptrend. Inteendeel, die 8220, groot picture8221; om jou te voorsien deur MTF ontleding toon beslis 'n dominante, langtermyn uptrend in plek. Terugsakkings en konsolidasies langs die pad, soos getoon op hierdie daaglikse tyd raam, is heeltemal normaal. Hoekom Langer is beter Nou dat jy die maklike, maar belangrike konsep van MTF analise verstaan, kan jy wonder wat individuele tyd raam hou die meeste gewig, veral in die geval van teenstrydige grafiek patrone. Onthou, in die begin van hierdie artikel, toe ek jou oor die probleem wat ek gehad het toe ek die eerste keer begin handel het? Soos ek uitgevind die harde manier, 'n lang tyd raam hou altyd meer gewig oor 'n korter tydperk. In die beste, mees belowende-beurs setups, sal al drie grafiek tydraamwerke (daagliks, weekliks, maandeliks) die patrone van mekaar te bevestig. Maar as dit is nie die geval nie, net onthou dat 'n weeklikse tendens is sterker as 'n daaglikse tendens, terwyl 'n maandelikse grafiek het meer mag as 'n weeklikse tendens. Natuurlik, moet jy ook in gedagte hou dat 'n lang tyd rame 'n langer periode van tyd neem ook om hulself uit te werk. Byvoorbeeld, het daytrading gebaseer op 'n weeklikse grafiek patroon nie werk nie. Maar daardie selfde weeklikse grafiek is van kardinale belang as jy op soek is na 'n voorraad te koop as 'n kern / posisie handel. Theres geen twyfel in my gemoed dat benutting van veelvuldige Ontleding Tydraamwerk aansienlik sal verhoog jou handelswins 8230, maar net as jy die besluit nou maak om te begin die toepassing van hierdie onderskatte tegniek om al jou voorraad grafiek analise. Om voordeel te trek uit swaai en posisie handel die beste ETF en voorraad optel (met behulp van ons presisie MTF analise), skryf in op die Wagner Daily nou.


No comments:

Post a Comment